Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~karotkaa | użytkownik

imię i nazwiskojoanna adresstolyca zarejestrowany25.07.2006 @18:01:14 ostatnio na stronie13.02.2016 @11:35:06

odwiedzam tylko profile, które mnie interesują.
jeśli coś mi się nie podoba - nie oceniam.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7702442
digarty25 komentarze1761 posty na forum17

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~magorie    31.03.2008 @20:37:53
elo cipko ^^
~susie    29.03.2008 @22:05:32
cześć gupku co mnie podglądasz?? :P
~campper    13.03.2008 @21:42:20
słyszałas dobze ale troszke sie spozniłas juz poleciał.... :D
~surabaya    13.03.2008 @18:32:07
matma chuj.
_______
you need me, bitch
~surabaya    13.03.2008 @18:29:25
taaak, aśkó? ^^
_______
you need me, bitch
~surabaya    13.03.2008 @15:36:55
bó.
widzę cię.
_______
you need me, bitch
~EmilB    04.03.2008 @22:50:02
dzięki... ale to zdjęcie jest super
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~dreamsare    30.01.2008 @16:34:26
Według mnie powinnaś spokojnie to skończyć i wtedy wrzucić
_______
-Szczygiel666    04.11.2007 @11:56:47
Miło się przegląda twoją galerię... jest ciekawa i bardzo klimatyczna i takie lubię masz widzę własny styl i lubisz obrabiać pracę, jak dla mnie wychodzi Ci to bardzo przyzwoicię aby tak dalej... Pozdrawiam serdecznie...

(Heh mam nadzieje że za 13 latka mnie nie weźmiesz, heh... - odwołuje się do profilowego)

Ciao - bawi mnie ta emota.
~radon    21.08.2007 @08:26:20
nic nie wklejane. az taki perfidny to nie jestem pozdrawiam.
_______
milcz, jak do mnie rozmawiasz.
~chlopiec    21.08.2007 @07:30:33
owszem .. rzuciłem prace, papierosów nigdy ;>
ty tak niechcący o tej pracy czy świadomie? ;>
~chlopiec    21.08.2007 @07:25:47
nie mam zielonego pojęcia co się mogło zmienić .. ;]
i nie wiem czy jesteś na bieżąco z nie-zmianami i zmianami i ogółem ;]
ogólnie bardzo dobrze ;]
~chlopiec    21.08.2007 @07:19:26
a moje też w sumie i nawet i w zasadzie ;]
co słychacć?
~chlopiec    21.08.2007 @07:15:48
się czepiasz się :D
~rienderien    20.08.2007 @18:45:34
dzieki za pamiec :D
_______
'Szczecin.. domy bez okien, ludzie bez twarzy, a wszystko na co spojrzę oczy moje parzy..'
~rienderien    19.08.2007 @07:43:19
to wpadnę pooglądać, lubię pajęczynowe perełki:D
_______
'Szczecin.. domy bez okien, ludzie bez twarzy, a wszystko na co spojrzę oczy moje parzy..'
~PigletAndPooch    12.08.2007 @21:39:23
Witam, to ja, yukoalichinosan - razem z chlopakiem zalozylismy nowe konto ze zdjeciami, bo mamy ich "troche"
pozdrawiam
_______
Nie dziekuj - ocen za to nasz digart
~pilniak    07.08.2007 @13:47:17
wiem że można było ale zdięcie z auta robione bo nawet nie było się gdzie zatrzymać
_______
Who's the fuck Mick Jagger?!
~owcofil    01.08.2007 @19:45:43
ano - neta mi ucieli no i zapracowany bylem - teraz troche wakacjon i znow cos pewno do roboty sie znjadzie - a tymczasem okazjonalnie pojawiam sie na neciwie - jeszcze zadziej na digarcie (choc moze cos nawet wrzuce na dniach swojego;p)pozdr!:D
~bmwmaniac    30.07.2007 @17:26:29
heh czemu wszyscy mi to mówią
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~bmwmaniac    30.07.2007 @17:15:19
hehe dlatego za ważkami nie latam... zresztą i tak bym na niej nawet odpowiedniej ostrości nie złapał się i tak poświęciłem (rzadko na ogród wychodzę) :P
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~bmwmaniac    30.07.2007 @17:09:41
bo wszystko to przepalenie ostrość specjalnie taka, ustawiona na jeden listek ciężkie warunki, nie było jak się położyć, jeszcze mokro bo po deszczy :P
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~Lalaith    30.07.2007 @17:04:42
chcialam CI ocenic 2 zdjecia a tu juz je ocenialam
~Lalaith    30.07.2007 @17:03:03
hehe no more sorrow mi sie podoba choc tez nie lubie lampy a rybcia to byly początki
dziękuje za komentazre i wysokie ocenki
~Lalaith    30.07.2007 @16:58:51
hehe zuo
musze przyznac ze tych zdjec to albo ktos niecierpi albo mu się podobają
ciekawie
pozdrawiam i dziękuje
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 20 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt